Izgleda da se nalazite u <country>

Idite na vas TENA sajt za lokalne informacije.

Naša priča o odgovornosti

Zaštita ljudi je uvek bila cilj poslovanja kompanije TENA. Kako je globalna svest o klimatskim promenama tokom godina rasla, tako smo i mi pratili taj ritam. Unapređivanje i učenje, korak po korak. Inoviranje novih načina da se zaštite ne samo ljudi, nego i planeta. 
 
Ovo su samo neki od prelomnih trenutaka na tom putovanju.
Pet vetrenjača na vrhu zelenog brda, s oblacima, sunčevom svetlošću i planinama u daljini.

2020

TENA prelazi na obnovljivu električnu energiju u svim evropskim fabrikama

Danas je obnovljiv samo mali procenat globalne potrošnje energije. Ali, on raste, a mi pomažemo da se to ostvari. Od 2020. godine TENA prelazi 100% na obnovljivu električnu energiju u svim našim fabrikama širom Evrope – to je korak koji će kod naših proizvoda značajno smanjiti emisiju ugljen-dioksida.

TENA proizvodi se pomeraju na pokretnoj traci u proizvodnom pogonu.

2019

Novi izazovni cilj za održivo pakovanje

Obavezali smo se da naša pakovanja budu 100% reciklabilna i da će sadržati 85% obnovljivih i recikliranih materijala. Brzo se tome približavamo. Na kraju 2019. godine, ukupna količina obnovljivih i recikliranih materijala u svim Essity brendovima imala je udeo od 68%.

Logo inicijative Science Based Targets

2018

Obavezivanje na čistiju životnu sredinu: ambiciozni ciljevi kako bi se smanjio uticaj na klimu

Naše ciljeve da u 2018. godini smanjimo emisiju gasova staklene bašte za 25% u oblasti energije i struje u proizvodnji, kao i za 18% u oblasti ključnih sirovina, transporta i otpada, odobrila je inicijativa Science Based Targets (Naučno zasnovani ciljevi). To znači da naša predanost u pogledu klime podržava Pariski sporazum. 

Troje dece na plaži piše poruku i pravi otiske ruku unutar srca koje su nacrtali u pesku.

2018

Posvećenost aktivnosti: naše platforme aktiviranja održivosti

Pokazujući kako je održivost duboko ukorenjena u našem poslovanju, gradimo svoju budućnost na tri nove platforme: Blagostanje se zasniva na brizi i odvažnosti i hrabrim postupcima u pogledu društvenih pitanja čije pokretanje plaši druge; Više od manje znači stvarati više vrednosti koristeći manje resursa; a Cirkularnost je inovacija proizvoda napravljenih od obnovljivih ili recikliranih materijala, razmatrajući mogućnosti za ponovnu upotrebu i reciklažu.

Sunčevi zraci prolaze kroz visoke borove praveći tragove svetlosti na zemlji u tamnoj šumi. Logotip EPD stoji preko cele slike.

2017

Potpuno novi nivo transparentnosti za TENA proizvode

Ekološka deklaracija proizvoda predstavlja nezavisnu potvrdu koja sadrži ekološke informacije o proizvodu, na osnovu njegovog kompletnog životnog ciklusa. Postupajući u skladu sa ovim standardom, TENA stiče sveobuhvatnu osnovu za garanciju ekoloških karakteristika svojih proizvoda. 

Mreža sa šest obojenih pločica, svaka sa sličicom i tekstom bele boje i navedenim ciljevima održivog razvoja UN 3, 5, 6, 12, 13 i 15.

2016

Smeli planovi na globalnom nivou: posvećenost ciljevima održivog razvoja UN

Ciljevi održivog razvoja UN predstavljaju plan za rešavanje najhitnijih globalnih izazova s rokovima postavljenim na 2030. godinu. Biramo da kao prioritet postavimo najrelevantnije ciljeve našeg poslovanja, gde posedujemo značajno ekspertsko znanje i možemo da damo svoj doprinos. Radeći na postizanju ovih ciljeva, svet ćemo učiniti boljim mestom.

Dve nasmešene žene u TENA proizvodnom pogonu ispituju jedan upijajući proizvod.

2016

Smanjenje škarta – postavljeni novi ambiciozni ciljevi

Na putu da ostvarimo krajnji cilj od nula škartova, postavili smo konkretan cilj: svi Essity proizvodni pogoni pretvaraće sav stvoreni otpad u korisne materijale ili energiju do 2030. 

Mreža senzorskih kola koja se vidi na upijajućem sloju belog zaštitnog donjeg veša vodi naviše i spaja se u maloj četvorougaonoj kutiji s natpisom TENA.

2013

Predstavljanje TENA Identifi™ – više znanja, bolji ishodi, manja emisija ugljen-dioksida

Za profesionalne negovatelje, razumevanje individualnih potreba je od vitalnog značaja. TENA Identifi je nova tehnologija koja beleži curenje mokraće korisnika, omogućavajući negovateljima da postupaju u skladu sa saznanjima o učestalosti curenja i količinama mokraće. Osim 62% manje curenja1 kod korisnika, to rezultira i sa 4% manje zamena proizvoda za inkontinenciju1, kao i sa 56 kg otpada manje po korisniku godišnje2.
 
 
 
1) Rezultati kupaca iz 210 izveštaja o nadzoru pre i posle, sačinjenih pomoću TENA Identifi™ u Danskoj. Izveštaji o nadzoru su pravljeni u periodu od juna 2013. do juna 2015. godine.
2) Rezultati na osnovu 207 korisnika u 25 opština u Švedskoj u martu 2017. 

Sedam pari stopala prave krug u visokoj zelenoj travi.

2011

Naši novi ciljevi u pogledu inovacija: Ljudi i priroda

Najmanje 33% novih inovacija će sada biti usmereno na društvena i/ili ekološka unapređenja. Unapredićemo efikasnost resursa i smanjiti svoj uticaj na životnu sredinu, uzimajući u obzir čitav životni ciklus novih inovacija. 

Negovatelj u domu pomaže starijoj ženi sa šetalicom.

2011

Predstavljanje TENA Solutions: partnerstvo u cilju bolje nege i manje emisije ugljen-dioksida

TENA Solutions predstavlja strukturisan način da se unapredi blagostanje korisnika u saradnji sa domovima za stara lica, ostavljajući bolji trag u životnoj sredini. Domovi koju uvedu TENA Solutions dolaze do zaključka da se u proseku vreme provedeno na zadacima koji se tiču inkontinencije smanjuje za 44%*, a količina otpada za 31%*.
 
 
 
* Prosečni procenti za 85–181 studija slučaja o TENA Solutions širom sveta, uglavnom iz Evrope, ali i iz SAD, Kanade i Kine. Rezultati zavise od država i domova za stara lica. 2011–2013 

Linija tragova stopala na plaži bledi u daljini.

2008

Novi izazovni cilj u pogledu CO2: smanjenje emisije ugljen-dioksida kod TENA proizvoda za 50%

Ažuriranje: od postavljanja ovog cilja smo uspeli da smanjimo emisiju ugljen-dioksida kod naših jastučića, uložaka i gaćica za 11–33% i na putu smo da dostignemo ili premašimo naš cilj od 50% do 2030.

Promotivne ilustracije proizvoda iz 80-ih, gde su prikazani proizvodi za inkontinenciju Tenaform i Tenette.

1983

Registrovan brend TENA – novo poglavlje u uzbudljivoj istoriji

Brend TENA je registrovan 1983. godine i razvijan je postepeno tokom vremena, baš kao naši proizvodi. Tokom godina slušali smo, razvijali i prvi predstavili nove proizvode. Nakon skromnih početaka, izrasli smo u vodeći svetski brend za inkontinenciju u koji imaju poverenje milioni ljudi širom sveta.

Dva istraživača u belim mantilima pričaju o svojim beleškama u laboratoriji.

1970

Bezbednost proizvoda – sa nama od samog početka

Bezbednost proizvoda je suština brenda TENA od samog početka. Svi TENA proizvodi prolaze sveobuhvatne procedure provere bezbednosti i sigurni su za upotrebu za propisane svrhe. Oni sadrže uobičajene materijale koje dugo godina koriste milioni ljudi širom sveta za širok spektar upijajućih higijenskih proizvoda.

Štampana reklama iz 60-ih na kojoj je prikazan model koji nosi pelene za inkontinenciju za jednokratnu upotrebu.

1960

Počevši od početka: razbijanje tabua, unapređivanje kvaliteta života

Naši počeci sežu do ranih 60-ih godina 20. veka, kad smo (kao švedska kompanija, koja se tada zvala Mölnlycke) stvorili prve pelene za jednokratnu upotrebu i donji veš za pacijente koji imaju inkontinenciju. Prvi smo iskreno reklamirali proizvode za inkontinenciju, podižući svest i prihvatanje ovog čestog stanja.