Šta znači preuzimanje odgovornosti?

Za nas je sve počelo od kvalitetnih proizvoda. I dalje je tako. To je zato što kompanija TENA oduvek brine o ljudima. Vodi računa o unapređenju njihovih života i pomaganju da žive dostojanstveno i samouvereno. To se ne menja.

Ali, to je takođe uvek podrazumevalo spremnost na učenje. Sa sve dubljim razumevanjem naše međusobne i povezanosti sa životnom sredinom, sve se više produbljivala i naša definicija nege. Podstakla nas je da vodimo brigu ne samo o ljudima, već i o planeti. Danas smo posvećeni ovom širem obimu odgovornosti i kao i uvek smo posvećeni ostavljanju boljeg traga.

Radi se o planu za budućnost uz naš TENA program zaštite.

Od 2008. godine preduzimamo korake kako bi svi TENA proizvodi bili održiviji. Prelazimo na 100% obnovljivu električnu energiju u svim našim fabrikama. Smanjenje emisije ugljen-dioksida za svoje proizvode i usluge za 50% do 2030. godine. Korak po korak, kako bismo ostavili bolji trag na planeti.

Ruši barijere koje sprečavaju blagostanje.

Poput drugih brendova u porodici kompanije Essity, misija brenda TENA je da pomogne ljudima da žive srećnije i ispunjenije. Mnoge od nedavnih inovacija – visokoupijajući TENA Flex, udobne i tanje TENA gaćice i TENA jednodelna pelena, kao i TENA Comfort i ConfioAir – ne samo da su unapredili higijenske i zdravstvene standarde miliona korisnika i negovatelja, čineći to uz smanjenje uticaja na klimu*.
 
Naporno radimo na podizanju svesti, unapređenju pružanja nege i vođenju razgovora na visokom nivou širom sveta. Delimo svoje znanje u oblasti higijene i zdravlja, obrazujući mlade ljude i promovišući otvoren dijalog o inkontinenciji, otklanjajući stigmu koja se često povezuje s tim. 
 
 
* Rezultati za 2008–2015: 13% za TENA Flex, 23% za TENA gaćice, 15% za TENA jednodelnu pelenu i 19% za TENA Comfort

TENA Solutions

Partnerski rad s domovima za stara lica na unapređenju kvaliteta nege i 31% manje otpada.

Medicinska sestra i starija žena šetaju napolju

Smanjuje našu emisiju ugljen-dioksida svakim novim proizvodom.

Na kraju krajeva, znamo da nije dovoljno samo to da proizvodi budu izvanredni. Preuzimanje odgovornosti za planetu, kao i za ljude, podrazumeva smanjivanje našeg uticaja na životnu sredinu i stvarni doprinos u stvaranju održivog sveta.
 
Naš rad na postizanju Ciljeva održivog razvoja UN je u skladu s tom odgovornošću. Jedan od tih je cilj br. 12 – odgovorna proizvodnja i potrošnja – gde možemo da doprinesemo unapređujući efikasnost resursa u cilju smanjenja emisije ugljen-dioksida. Već primećujemo značajan napredak. Od 2008. godine smo smanjili emisiju ugljen-dioksida za naše proizvode za 11–33%, a na dobrom smo putu da postignemo ili premašimo naš cilj od 50% do 2030. 

Radi se o postizanju više s manje.

U kompaniji TENA konstantno radimo na otkrivanju i inovacijama. Tražimo nove načine da unapredimo živote ljudi, dok istovremeno unapređujemo ekološki otisak naših proizvoda.
 
To podrazumeva korišćenje vrhunskih materijala, primenu pametnijih konstrukcija i sve to uz manje korišćenje energije dobijene od fosilnih goriva. Zapravo, sledeći korak je prelazak na obnovljivu električnu energiju u svim našim proizvodnim centrima, počevši od onih u Evropi.
Evo još nekih ciljeva koje želimo da ostvarimo do 2030. godine:
 
  • Prepolovićemo emisiju ugljen-dioksida naših proizvoda. 
  • Smanjićemo emisiju ugljen-dioksida naših sirovina, transporta i otpada za 18%. 
  • Polovina naših inovacija će biti inovacije koje imaju veze s prirodom.
  • 100% proizvodnih pogona kompanije Essity pretvaraće sav otpad u korisne materijale ili energiju.

Pomaže u izgradnji cirkularnog društva.

Želimo da projektujemo proizvode i usluge za društvo, gde će biti manje otpada i gde se više reciklira i ponovo koristi. Ovo je ambiciozan cilj i njegovo postizanje zahteva kreativno razmišljanje i potpuno nove poslovne modele i partnerstva.
 
Već imamo prednost. Na primer, naša kompanija je jedna od prvih 300 koje su potpisale „Liniju u pesku” – globalno obavezivanje da se zagađivanje plastikom eliminiše u začetku. Poštovanje ove obaveze znači stalan rad na postizanju našeg cilja pakovanja, koje se može 100% reciklirati, koje je napravljeno od 85% materijala koji se mogu ponovo koristiti ili reciklirati, do 2025. godine i prerade otpada iz naših proizvodnih jedinica u materijale i energiju do 2030. godine. 
Evo kako nam za sada ide.
 
  • Do kraja 2019. godine smo u proizvodnim pogonima kompanije Essity postigli stopu prerade od 63%. 
  • Usluga rešenja kompanije TENA beleži smanjenje nivoa otpada do 30%. 
  • 79% sirovina u vidu svežih drvnih vlakana koja se koriste za Essity proizvode i ambalažu u 2019. godini ima sertifikate FSC® ili PEFCTM. 

Osnažuje savesne kupce.

Svi moramo da promenimo svoje potrošačke navike da bismo smanjili sopstvenu emisiju ugljen-dioksida. Ali, mnogo ljudi veruje da kompanije koje prave potrošačke proizvode treba takođe da snose deo te odgovornosti. 
Slažemo se. Kada koristite neki TENA proizvod, deo vaše emisije ugljen-dioksida koji se odnosi na njega postaje naša odgovornost. Naš posao je da vam pomognemo da vodite život uz minimalnu emisiju ugljen-dioksida, ne žrtvujući svoje ili blagostanje svojih bližnjih. 
 
Približavamo se tome. Smanjujemo našu i vašu emisiju ugljen-dioksida, korak po korak. 

TENA proizvodi su transparentniji nego ikada.

Omogućili smo svima pristup informacijama o emisiji ugljen-dioksida TENA proizvoda, zajedno sa prikazom njihovih sastojaka.

Rendgenski prikaz uloška za inkontinenciju, koji pokazuje detalj vlakana u upijajućem jezgru uloška

Essity – vodeća globalna kompanija za proizvodnju higijenskih i zdravstvenih proizvoda

Essity je vodeća globalna kompanija za proizvodnju higijenskih i zdravstvenih proizvoda. Posvećeni smo unapređenju blagostanja svojim proizvodima i uslugama. Essity ruši barijere prema blagostanju i doprinosi zdravom, održivom i cirkularnom društvu. Iako svaki od Essity brendova ima svoju svrhu, svi radimo zajedno da bismo ostvarili ambicije kompanije Essity u pogledu održivosti: svakodnevno unapređujući blagostanje ljudi i stvarajući bolja rešenja uz manji odraz na životnu sredinu. Više informacija možete pronaći na www.essity.com.