Zona za vežbu

Već deluje. Rezultati su već primetni. Osećam da sada imam više kontrole nad svojim telom.

Ana ”

Dobra vest je da vežbe za jačanje dna karlice nisu kao obične vežbe. Pomoću njih možete da na jednostavan i praktičan način vratite čvrstinu tih ključnih mišića, a da se ne oznojite! (Bez kapi znoja, obećavamo). Mišići dna karlice se ne vide, tako da niko neće znati da radite vežbe za njihovo jačanje. To znači da možete da radite ove vežbe gde god želite: u autobusu, u kancelariji ili dok sedite udobno u fotelji i gledate TV.

Kako deluju vežbe za jačanje mišića dna karlice

Ako imate stresnu ili mešovitu inkontinenciju, (Pogledajte tipove da biste saznali više) te vežbe bi mogle da budu veoma korisne. U stvari, oko 70% osoba sa stresnom inkontinencijom oseća poboljšanja. To je zbog toga što one jačaju mišiće koji drže bešiku i takođe mogu da doprinesu jačanju stomačnih mišića! Ne morate da budete u najboljim godinama da bi vam ove vežbe pomogle. Čak i žene u svojim sedamdesetim i osamdesetim godinama mogu da poboljšaju stanje, tako da vredi pokušati! Imajte u vidu da treba redovno da radite vežbe da biste ostvarivali napredak.

Pridružite se našem Core Wellness programu